24 listopada 2014

What's in my bag?





  
Torebka/Bag: Tom&Eva
Perfumy/Perfume: Labels&Love
Kalendarz/Calendar: Empik
Kosmetyczka/Cosmetics bag: Claire's

Torebka to największa zagadka każdej kobiety. W tym przypadku działa zasada "pokaż mi swoją torebkę, a powiem ci kim jesteś". 
Co można wywnioskować po zawartości mojej torebki? Że lubię być zorganizowana, bo mam kalendarz; lubię w nim zapisywać istotne detale takie jak, kiedy trzeba oddać książki do biblioteki lub kiedy są czyjeś urodziny. Jako, że jestem studentką, zawsze mam ze sobą notatnik, w którym oprócz notatek, mam też listy zakupów, listy rzeczy do zrobienia i tonę różnych innych bazgrołów. 
W torebce zawsze mam też małą poręczną kosmetyczkę, w której znaleźć można puder, błyszczyk, perfumy i poręczną szczotkę do włosów.
Co do perfum, to jak można zauważyć nie są to przeciętne perfumy, które dostaniecie w drogerii. Jest to skoncentrowana formuła moich ulubionych perfum. Pewnie zastanawiacie się czy faktycznie zapach utrzymuje się dłużej, otóż tak! Najłatwiej to zauważyć pryskając ubranie, a kiedy zdecydujecie się na tą samą bluzkę za tydzień, nadal będzie pachniała perfumkami. Zdecydowałam się na nie bo bardzo często miałam problem na lotnisku, kiedy to moje perfumy były zbyt dużej objętości i niestety żegnałam się z nimi podczas odprawy osobistej, tutaj nie będziecie mieć takiego problemu:)

 To moja pierwsza propozycja na prezent gwiazdkowy, perfumki można dostać w wersji męskiej, jak i damskiej, wysyłka jest międzynarodowa, żeby dostać 10zł na zakupy w sklepi użyjcie kodu "kkaasia". :)

ENG:
Woman's bag is her biggest secret. The rule "show me your bag and I tell you who you are" perfectly applies here!
So... what can you tell looking inside my bag? First of all, that I like to be organized, as there's a calendar, I love writing all the details down, starting with when I have to return books to the library to when is my best friend has birthday. I am a student, so one can easily deduce that I do have a notebook with all the notes from the lectures and other weird stuff such as shopping lists and to-do lists. Beside this, I also have a cosmetics bag, in which I have a powder, lip gloss, perfumes and a pocket hairbrush.
Looking on the perfume one can easily see that they do differ from normal perfumes that you can get at typical chemist. They are in a concentrated form of my favorite perfumes. Now, you most probably think whether they really last so long, well, surpassingly they do! The easiest way to notice that is to spray them on your clothes, go back to that t-shirt next week and you still can smell it. Another reason why I decided to try these perfumes are because they will pass security check-out on the airport. How many times did you have to throw your best perfumes away because of stupid regulations? 

That's my first idea for a Christmas' gift, they do have both feminine and masculine smells, and they ship  internationally. In order to get a discount use "kkaasia" as a code.:) 

5 komentarzy:

  1. Genialna torebka. Ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na post:) Chyba też taki zaplanuję;) Super torebka. Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko jak ja bym pokazała zawartość swojej torebki to by się wszyscy przerazili, bo mam tam dosłownie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń