11 grudnia 2014

When in doubt wear red


When in doubt, wear red













Zdjęcia zrobione przez/ Photos by: Salisa Kaur

Płaszcz/ Coat: Zara
Szal/ Scarf: Massimo Dutti
Czapka/ Bennie: H&M
Sweter/ Sweater: Massimo Dutti
Spodnie/ Trousers: Mohito
Buty/Shoes: Noname
Torba/Bag: Massimo Dutti

Dzisiaj bardzo krótko, ze względu na mój jutrzejszy powrót do Polski, czy to nie cudowne, że moja przerwa świąteczna rozpoczyna się tak wcześnie?:)) Parafrazując tytuł "kiedy nie wiesz w co się ubrać postaw na czerwień". Zdecydowanie się z tym zgadzam! Jeden element naszego stroju, który przyciąga wzrok jest wystarczający by stworzyć coś wyjątkowego, a na pewno interesującego. 
Czerwień wydaje mi się też jakaś taka wyjątkowa, może przez skojarzenie ze świętami. To chyba nie przypadek, że poszłam na świąteczne zakupy tego dnia - spodniami przypominałam Mikołaja :D


ENG:
Today's note is going to be a very VERY short one, due to my tomorrow's flight to Poland, I'm really excited! Most probably new photos will be from Warsaw, isn't that great that my Christmas break starts that early? Paraphrasing the title: "when you don't have anything to wear, wear red". I truly agree with it, sometimes we only need a one thing to sparkle our look. Red color is also a very warm one and resemblances of Christmas. Maybe it's not a coincidence that, on that particular day I went for Christmas shopping - looking on my trousers, I've looked a bit like Santa Claus :D

45 komentarzy:

  1. czerwień spodni, kontrast z nią swetra, apaszka i rękawiczki - no wszystko, wszystko mi się tu podoba!
    i wszystko bym Ci skradła - serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, podoba mi się ;) ja aktualnie szukam szarej czapki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoją znalazłam w H&M jakiś czas temu :>

      Usuń
  3. śliczny szalik i spodnie. W ogóle mogłabym powiedzieć, że ten szaliczek baaardzo przypadł mi do gustu. Jest taką kropką nad "i" całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO FAJNA STYLIZACJA.
    LUBIĘ TAKIE POŁĄCZENIA I FASONY.
    SUPER LOOK.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :) torebka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz swietnie :) spodnie sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    Genialne są te spodnie, ślicznie na tobie leżą :*
    super blog, obserwuję :)
    Chciałam Cię poinformować ze zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Więcej informacji znajdziesz w tym poście>>> http://mysmilelile.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna jesienna kolorystyka, super wyglądasz:) Obserwuję! !Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect bag!!
    Greetings.


    NEW POST IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie ci w granacie! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie, bardzo podobają mi się spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja, podoba mi sie sweter

    U mnie przepis na goraca czekolade z marshmallows, zapraszam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zestawienie, ładnie wykrojony płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowicie podoba mi się Twój typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! to przemiły komplement :)

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz!
    idealna stylizacja na taką pogodę :))
    piękne masz włoski!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja niesamowicie piękna :3
    ślicznie w niej wyglądasz :D


    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji! spodnie i sweterek bardzo nam się spodobał!

    Obserwujemy ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalik jest piękny ;-)
    Pozdrawiam, Xiya V.

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczny outfit, genialne spodnie *,*
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz :):)

    zapraszam do mnie:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie :) z Białegostoku pozdrawiam białostoczankę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna stylizacja, wygladasz extra:)
    Czerwone spodnie prezentuja sie na tobie mega dobrze, sama chyba bym sie nie odwazyla takich zalorzyc ale tu mi sie w tym zestawieniu bardzo podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw:)) Zapraszam do mnie http://ladyradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk cudowny <3 ogólnie prezentujesz się niesamowicie :)
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz znakomicie! wszystko idealnie dopasowane, podziwiam i gratuluję gustu:)
    swoją drogą baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie czerwone woskowe spodnie (imitacja skóry) to coś czego szukam w tej chwili, te są idealne :) ładnie wszystko razem wygląda

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetne stylizacje :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie lubię rzucać się w oczy, dlatego nie noszę intensywnych kolorów, chyba, że na spacer z psem itp - czyli rzeczy, które mogą się zniszczyć i nic się nie stanie. ;)

    postmeridiem1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw! Pięknie wyglądasz :)
    Też bardzo lubię czerwone ubrania ^^

    Buziaki ;*
    U mnie rozdanie, do wygrania kartki świąteczne z życzeniami! Zapraszam!
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie i płaszczyk cudowne! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń